Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

chekov

30. 10. 2008 16:01
Domov je tam...

...kde vás mají rádi.

Tak to bylo v té reklamě na Staropramen, myslim...

Pro mě je domov u mé manželky a dcerek. Když někam jedeme, vezu si ho s sebou. Ale stejně, když se potom vrátíme domů... :) je to jiné, než jinde. Je to tam námi "načichlé". Je to jako když se zavrtáte do pelíšku.

0 0
možnosti

Stoukina

29. 10. 2008 11:31
Exupery

Do sve knihy Citadela zaradil Antoine de Saint-Exupery "modlitbu" osamele zeny, ktera hleda domov - pointa je podobna, i kdyz (pri vsi ucte k autorce blogu) nema smysl srovnavat literarni zpracovani. Je docela mozne, ze Citadela poslouzila jako inspirace ;-) Kazdopadne to stoji za precteni.

0 0
možnosti

Jiittkkaa

27. 10. 2008 14:58
Nádhera

ten závěr je fakt třešínka na dortu, moc hezké.:-)JitkaG

0 0
možnosti

sabka

24. 10. 2008 19:02
já to mám lehčí,

domov mám tam, kde si pověsím kšiltovkuR^

0 0
možnosti

jana.krcova

24. 10. 2008 11:18
Velmi trefně napsáno,

já už se taky několikrát v životě stěhovala, ale pocit "domova" zkrátka pořád nemám. Nedělá mi problém stěhování, ale ten pocit bych chtěla zažít. Kamarádi mi většinou říkají, že mají pocit domova u rodičů. Tak to já nemůžu říct ani náhodou, i když je mi to líto, že to takhle je. Já utekla také, i já byla tou příšernou příšerou..mějte se hezky..jana

0 0
možnosti

slavek133

23. 10. 2008 14:04
Evo,

vy už konečně napište knížku,dlouho jsem něco hezkého nečetl.A dal bych karmu,ale není kam.

0 0
možnosti

klarisah

23. 10. 2008 13:37
Hezké

Těší mě, že jsem inspirací :-) A taky jsem ráda, že jsem se zatím stěhovala asi jen čtyřikrát, i když od maminky jsem také utekla, protože byla příšerná.... ;-)

0 0
možnosti

r0p0

23. 10. 2008 12:08
Moc hezké, ale skoro jsem se bál, že to tam nenajdu ...

:-) ... ale závěr vše vysvětlil. Opět karma, tak nějak mimo pořadí R^ Hodně jezdím, např. poslední tři týdny jsem byl pracovně na cestách, ale i když jsem doma vždy jen na skok, moc dobře už vím, kde to doma mám, protože to není tam, co mám byt a všechny věci, ale je to tam, kde je ta, kterou mám rád ...

0 0
možnosti

corydoras

22. 10. 2008 22:31
Taky mám starýho psa...

a až umře stratím domov? No já asi ne.

A vy?

0 0
možnosti

Eva_Pallotto

22. 10. 2008 23:55
Re: Taky mám starýho psa...

Na to se nedá odpovědět ano/ne.

Kdyby to bylo tak jednoduchý, tak nejsme tím čím jsme, myslím.

0 0
možnosti

Yurek

22. 10. 2008 19:12
Myslím, že

teď už docela chápu Váš postoj k založení rodiny a výchově dětí.BTW ten závěr je skutečně moc pěkný. Hezký den přeju.

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky