Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

prex

27. 12. 2010 1:28
nj, tak ale najdou se i ženy, které technice fakt rozumí

jenda z milionu......njn..smiřte se  s tim..

hm..chrome...jo...hahaha...jo, ale na něco se to přece jen hodí:

http://www.todayandtomorrow.net/2009/03/19/chrome-experiments/

0 0
možnosti

prex

27. 12. 2010 1:31
Re: nj, tak ale najdou se i ženy, které technice fakt rozumí

nemá cenu vysvětlovat.....mozzila má řek bych bezkonkurenční nabídku všelijakejch modulů, vylepšení....co se týče bezpečnosti....to neustále kolísá...jednou se zdá, že ten a pak zase ten prohlížeč...nakonec....mozzila není vůbec špatná...ovládá se uplně v pohodě...

0 0
možnosti

mathilda

19. 9. 2009 20:44
Google_Chrome

Je vidět, že se v internetové technice nevyznáte. Nejste sama ale neměla byste směšnou, Vámi vymyšlenou terminologií předstírat, že jste computer-expertka. Browser Crome se gigantu Google prostě nepodařil, to je všeobecně známo. Ne nadarmo je ta dostupná verse pojmenovaná "beta".

Je také dost pravděpodobné, že OS (operating system) Vašeho počítače není s Chrome kompatibel. Mějte se!

0 0
možnosti

CART09

10. 10. 2008 10:10
Úsměv

Nicméně, jak řekl níže Slavek133, úsměv máte krásný... ;-)V

0 0
možnosti

CART09

10. 10. 2008 10:10
Zhrzená Mozilla

Tak to já to mám opačně, byl jsem zamilovaný do Mozilly (resp. Firefoxu, samozřejmě), ale poslední dobou jde od desíti k pěti. Naopak Chrome mne zatím nezklamal nikdy, nikdy se nekousnul, nespadnul, nenapsal "uzavřete okno, došlo k chybě".

Akorát mi v něm chybí listování v historii a pamatování vyplněných formulářových oken, ale to je možná jen o nastavení, které jsem ještě neobjevil...

0 0
možnosti

slavek133

9. 10. 2008 10:24
kašlu

na Chrome,ale ten váš úsměvR^

0 0
možnosti

reasec

6. 10. 2008 6:50
No do Prkvančic.....

já si zrovna říkal, jak jsem krásnej, a že když článku ani moc nerozumím, stejně byste pro mě mohla mít slabost a teď todle.Snad abych podal na "chromýho" žalobu.;-)

0 0
možnosti

dolch

5. 10. 2008 22:21
OpenChrome

A to buďte ještě ráda, že jste nemusela instaloval OpenChrome. To byste se teprve pobavila ;-D

0 0
možnosti

cara al sol

5. 10. 2008 9:34
To je těžké

Když někdo ze sebe dobrovolně dělá pokusného králíka (a Chrome je těžká beta verze), nemůže čekat, že se nespálí. ;-)

0 0
možnosti

Eva_Pallotto

5. 10. 2008 12:39
Re: To je těžké

vim, souhlasím, dobře mi tak :-)

0 0
možnosti

r0p0

5. 10. 2008 0:37
Oslavovat cokoliv ...

... může být ošidné :-) ... Uvažuji, po přečtení Vašich blogů z tohoto týdne, co mohu udělat ... už vím, budu dělat, že jsem tento týden blogy vůbec nečetl ;-D ... na jednu stranu je to pravda, dostal jsem se k blogům až dnes a tak zřejmě nejsem objektivní, na druhou stranu ... nepochybuji o tom, že přijdou týdny, kdy si na čtení blogů opět moc rád najdu čas  ...  ;-)

0 0
možnosti

Eva_Pallotto

5. 10. 2008 6:30
Re: Oslavovat cokoliv ...

supr, tak dělejte, že jste tady nebyl, já to taky nikomu neprásknu ;-)

Jinak k objektivitě... Vy na to vážně věříte? ;-)

0 0
možnosti

wiki5.5

5. 10. 2008 0:05
no

s tema floutkama se mi jevite jaksi vyspelejsi, abych se nedotkl vaseho vyzravani, abyste to ucinila az nyni, ne? ;-D

0 0
možnosti

Eva_Pallotto

5. 10. 2008 6:29
Re: no

no zas tak vážně to brát netřeba... ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky