Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

SuiVanOrton

31. 10. 2008 21:30
Novináři a pravda

A není to jenom o novinářské logice, je to taky o novinářské pravdě. Taky jsem byl z těch co si přečetl nějaký článek a měl hned jasno. Jedni jsou bílý a druzí černí, hurá je odsoudit. Jenže pak stačilo jedno že jsem byl účastníkem jedné události, kterou pak popisovali v novinách a taky ukazovali v TV. K pravdě to mělo vážně moc daleko. Vlastně z pravdy tam nebylo skoro nic. Byl jsem naprosto šokovaný. Od té doby vím, že to co je napsané v článcích a co vidíme v TV je hodně upravená pravda, resp. dobře uspůsobená lež.

0 0
možnosti

pupkoun

29. 10. 2008 10:27
podiv

dělala jste někdy (v rámci akademického studia) výzkum? pokud ano, podivuji se nad Vašimi názory.

0 0
možnosti

Jiittkkaa

8. 10. 2008 17:45
Nemám co dodat

R^R^:-)JitkaG

0 0
možnosti

boudicca

8. 10. 2008 5:25
Evo,

0 0
možnosti

boudicca

8. 10. 2008 5:28
Re: Evo,

Ups, nějak se mi to odeslalo dřív, než jsem chtěla :)

Evo, zkuste si najít (třeba na Wikipedii)  heslo "logický klam". Je to docela zajímavé čtení ;-)

Vzpomínám si na takovou "studii", co kolovala kdysi u nás na koleji - byla o tom, že všechno zlo způsobuje chleb! 99% zločinců jedlo pravidelně chleb, 97% z nich více než 2x denně, všechny děti, co se někdy porvali, měli aspoň 5x týdně chleba atd. atd. R^;-D

0 0
možnosti

transformer

7. 10. 2008 22:42
dalsi

Nemuzu rict, ze bych si s hledanim dal tak velkou praci jako Vy, pani Evo, ale aspon jeden odkaz, ktery mi nabidl Google po zadani par klicovych slov a vterinovem cekani na vysledek:

http://www.independent.co.uk/news/science/research-links-tv-viewing-to-aggression-655782.html

Skoro to vypada, ze zabyvat se tim, jake noviny ctete, by nemusel byt ucelne vynalozeny cas; podle meho skromneho nazoru novinari obdobne studie zjednodusi umerne schopnosti a ochote vnimani cilove skupiny. Nepochybuji o Vasich schopnostech - kdybyste stala o kvalitni clanky, jiste je bez problemu najdete ;-) co priste zkusit nekoho pochvalit, pri tom nevedomost tolik nevynikne a ani zjednoduseni neurazi.

0 0
možnosti

Eva_Pallotto

8. 10. 2008 22:56
Re: dalsi

já celej život kudy chodím, tudy chválím, chválím chválím ... fakt.

A myslím, že kritický myšlení snad i mám, takže se nachytat nedám. O mě ale nejde... jde o ostatní. A ti jim na ty bludy skáčou a skáčou a skáčou... Což mi přijde nebezpečné... a škoda.

0 0
možnosti

ctenar1970

7. 10. 2008 12:49
Novinari znasilnuji nejen logiku,ale i pravdu.

Tim z ctenaru delaji hlupaky.

0 0
možnosti

svi,utec

5. 10. 2008 7:30
Karma

Kdyby to byli jen novináři. Někdy v té otázce kauzální souvislosti nebo prosté asociace dvou jevů mají bordel i odborníci sami, což je ještě o dost smutnější.

0 0
možnosti

pidla

4. 10. 2008 15:22
Karma

R^

0 0
možnosti

CHYREN

2. 10. 2008 22:47
To sis dala..

;-), ale pravda, na mou čest! Za největší blbost tohoto formátu považuji informaci, že farmaceutické firmy mají tak vysoké náklady na výzkum, vývoj a výrobu léku, které se pak promítají do ceny. Nedávno jsem držel v hrsti luxusní dovolenou pro dva na Hawaii nejméně na měsíc.:-) Přitom je to modifikované generikum..o placebo. Měl jsem zdrhnut a střelit to na čerňáku?;-D;-DR^ Karma...tohle způsobuje mnoho zla.

0 0
možnosti

flame

2. 10. 2008 14:21
Paráda......

R^koukám, že retardovanýho Péťu, jste si ňák oblíbila...něco Vám provedl?

Jsem na pracovišti s několika ženami. Po raním zasednutí k pracovnímu stolu, přečtou trocha tisku a následně mi začnou papouškovat různé novinářské kachničky se směsicí bulvárku až mě oči přecházejí. Začnu vysvětlovat, že lecos nemusí být tak, jak se na první pohled zdá, avšak po pár pokusech jsem nucen se vzdát, neboť je mi doporučeno se do toho neplést, jelikož jsem naprostý naiva.

Jenom probůh.....nechci se ani v nejmenším dotknout (tím ovšem nemyslím dotýkati se) něžného pohlaví. ;-)Jen si tak říkám pro koho se tyto rychlené články asi tak nejvíc píšou.

0 0
možnosti

Kachnicka21

2. 10. 2008 15:05
Re: Paráda......

Mě spíš šokuje, kolik velmi inteligentních lidí papouškuje to, co se napíše... Podle mě je normální se minimálně zamyslet nad tím, co si kde přečtu nebo uslyším, a aspoň si tak nějak vytvořit vlastní názor. Šokuje mě, když inteligentní lidé v diskusi na téma, o němž jsem si toho přečetla dost a dost a také se hodně zamýšlela, argumentují tak, že ten titulek včerejšího nejmenovaného deníku nelze prostě přeslechnout...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS