Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kundros

12. 1. 2008 10:35
Mňamec

Moc pěkný článek. Začaly se mi sbíhat sliny na verzi bez klobásky :-P.

0 0
možnosti

NaďaD

6. 1. 2008 16:31
Program co mám já se dá

stáhnout zdarma na této adrese:http://www.slunecnice.cz/sw/recepty-doma/

aktualizace jsou pak za peníze, ale já ty aktualizace nepotřebuji, protože si tam pohodlně a sama zadává (přelápím) i s fotkama co chci. Myslím, že 1. čtyři aktualizace s recepty jsou zdarma.R^

0 0
možnosti

Jaja

6. 1. 2008 15:30
Re Varime

Neco podobneho jsem vyrabela mezi svatky,kdy uz se nam vsem zhnusily ryby.Jsem rada,ze nejsem sama!Podle me je nejdulezitejsi prisadou to vinecko.My radi bile.Dobrou chut a dobrou naladu po cely rok!

0 0
možnosti

Martina

6. 1. 2008 14:12
opět jste mě nezklamala

Také si hned kopíruji, ale na virtuální kuchařku jsem ještě nenarazila. ;-)

0 0
možnosti

NaďaD

6. 1. 2008 8:56
Když si občas

překlápím recepty do své virtuální kuchařky (moc bezvadný prográmek), tak mám s Vámi problém, protože tam pasíruji Váš celý text, bez toho by to nebylo ono. :-)Díky a dodejte něco mňam dietního, potřebuji nutně hubnout, to vy podle fota ne.R^ 

0 0
možnosti

]mh[ Virtek

5. 1. 2008 23:32
mňamka

rudolf je na cestach a tak misto toho, abych tady brecel nad jeho clankem si slintam do klavesnice,  zpet k tematu

velice pekne, obzvlaste ta pasaz   .....zbytečné překážky.... ;-D

za recept davam 8z10 (osobne nerad micham sladke)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS