Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

seppikub

3. 2. 2008 13:14
Lecker!!!

 ;-)

0 0
možnosti

Pepan A2

25. 11. 2007 14:40
Nejdříve jsem nepochopil,

proč jsem ten recept v pátek nenašel. Jenomže když jej dáte jako soukromý, matete své čtenáře. Recept samozřejmě zkusím, ale nechápu, proč jej nemůžete dát na oficiílní blog. Proč ne Vy, když jiní mohou? Tohle je diskriminace a bylo by zapotřebí se tím zabývat. Mějte se hezky, Vy náš Motýlku a díky za inspiraci.:-)

0 0
možnosti

Eva Pallotto

25. 11. 2007 14:46
Re: Nejdříve jsem nepochopil,

Nebojte, žádná konspirace.

Já ho jen na "velký blog" dávat nechtěla, protože jsme s Rudou Havlíkem dospěli k závěru, že "blábolů o ničem" je tam dost.

Sem občas recepty dám, když mě něco zajímavého napadne, ale nechci se prezentovat jako kuchařinka...

Taky se tím snažím "svoje čtenáře" přilákat sem... je to takový dáreček, bonus jen pro ty věrné :-))))

Hezký den přeji! EP

0 0
možnosti

kami_cze

23. 11. 2007 18:38
recept...

zní super, určitě vyzkouším :) (ale až mi slehne po tom včerejším rautu ve four seasons)

btw, Evo, nevěděla jsem, že vertigo patří Vám, funky club, všechny palce nahoru R^

0 0
možnosti

kakabus

23. 11. 2007 7:55
Parada

Mohu poprosit příště nějaký švindlířský postup bezmasého jídla (i bez ryb)?

Udělalo by mi to velkou radost (ryby nemam rad a maso nesmím :/)

0 0
možnosti

Eva Pallotto

23. 11. 2007 11:38
Re: Parada

Jasně, proč ne. Chystala jsem se na to. Byla jsem osm let vegetarián, z toho čtyři roky vegan... a navíc jsem mlsná, takže mě to naučilo vařit kreativně i bez masa.

Něco vymyslím.

Hezký den! EP

0 0
možnosti

NaďaD

23. 11. 2007 6:30
Asi jsem něco

zanedbala, ale proč je článek soukromý ? Hrnula jse se do karmování a nic. Tak alespoň R^ten palec. Věta o psovi je bezvadná. Musím utíkat do školy, tak jindy čau.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky