Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cirrat

29. 12. 2009 20:42
manzel je na tom podobne

Dlouho Hedvickovy blogy odebiral, ale potom, co se tam oprel do nekolika nelogicnosti ohledne Lady a pote Baracka Obamy, zmenil se system vkladani komentaru s tim, ze je potreba predem odsouhlasit :-) A ac je to k nevire, ani jeden manzeluv koment pak neprosel sitem :-D Vuuubec nechapu proc...

0 0
možnosti

potkancik

6. 12. 2007 11:00
nedamito

Podporovat zmazanie , zrusenie, alebo ako to nazyvate, je daleko za hranicou elementarnej slusnosti bez ohladu na to , co je napisane pred tym. Mozete pisat vtipne, mozete mat " nadhlad", mozete  mat kodexy, vlastne  hocico, ale podporovat  niekoho vymazavanie je jednoducho Vasa vlastna diskvalifikacia.

Myslim si vsak , ze Vam to nedojde...

Pac a pusu.

.

0 0
možnosti

Eva Pallotto

6. 12. 2007 11:22
Re: nedamito

Obávám se, že v tomto duchu asi nedojde.

Souhlasím-li s policií, když odebere někomu řidičský průkaz, protože jede opilý a na červenou..... stávám se tím automaticky despotou, který je proti právu svobodného pohybu?

Hezký den,  EP

0 0
možnosti

Maniak

29. 11. 2007 0:11
Mazani blogu, lidska slusnost a nenapomahani

Myslim, ze krome respektu k zakonum a nenapomahani k hlasani vlastnich

pravd je tu jeste dalsi hodnota a tou je elementarni lidska slusnost. A

tou slusnosti je, ze nikomu nesmazu blog bez toho, abych toho cloveka

upozornil, ze tu mame nejaky kodex a jestli ho bude porusovat, blog mu

smaznu. Pokud se o smazani vlastniho blogu, clovek dozvi nejdrive od vlastnich ctenaru, je neco shnileho ve state danskem...

0 0
možnosti

Martin

27. 11. 2007 20:09
Don't worry

be happy...   jinak Vas moc podporuji, libi se mi Vase clanky a vubec bych toho pana nebral vazne..

Pekny den !

:)

M.

0 0
možnosti

gpx

26. 11. 2007 15:18
Výstavní zaostalci

Koukám a nemůžu uvěřit jak hluboko může dospělý člověk klesnout. Tímhle způsobem jsem se exhiboval když mi bylo 15 let a dodnes je mi trapně, když si na ty doby vzpomenu.

To vaše dohadování je vskutku ubohé.

0 0
možnosti

Ross Hedvicek

20. 11. 2007 21:06
VIP muzou porusovat Kodex blogera

Chtel bych soudruzku Stakovou upozornit ze namysleny VIP soudruh Casar prave zverejnil velmi rasisticky a urazlivy blog. Zasahnete a ztrestejte jeho drzost! 

0 0
možnosti

Naďa

20. 11. 2007 21:22
Re: VIP muzou porusovat Kodex blogera

Pane Hedvicku, kdesi zde na diskuzich jsem si povzdechla, ze si osobne myslim, ze vam v zivote chybi humor. Ted jste me v tom jen utvrdil. Vite, co znamena ironie, nadsazka, cerny humor? V tomto pripade nejde sice o zadnou třeskutě vitpnou historku, ale "message" posledního blogu Pavla Casara je, myslím, zcela zřejmý (a vůbec ne rasistický)...  P.S. Proč mě pořád nazýváte soudružkou? Víte, co říká moje šestiletá neteř - jste vedle jak ta jedle. Já nebyla pořádně ani v SSM.. A jestli je to jen kvůli tomu, že se jmenuju Naděžda, tak to je dost primitvní důvod, nemyslíte? Jó, taky to ještě může být kvůi t= cenzuře na idnesu, ale to jsme si myslím už vyjasnili. P.P.S. Bavíte mě, Rosťo - nejdřív se navážíte do Evy Pallotto, že měla na vás podávat stížnosti, a teď sám děláte to, co jí /úplně zbytečně/ vyčítáte. Jenže opět jste vedle jak ta jedle - Eva nikdy nikoho nenahlašovala..

0 0
možnosti

Milan Kreten Rezabek

20. 11. 2007 20:56
Poruseni kodexu (Sorry!) Vo co gou?

Byl jsem vyhozen z iDnes blogu bez vysvetleni a moji ctenari mi pisi a zadaji o vysvetleni, co se stalo. Kodex blogu iDnes neznam, protoze se nikdo neobtezoval mi ho poslat - jen vzdy jen pripominka "Ty, Ty, Ty!" To nesmis! Nic konkretniho.

Je poruseni kodexu, kdyz jim napisi moji e-mail adresu? A co to vlastne kodex je? CENZURA? Moje omluva "Podvratakovi"! A kazdy blog ma jiny kodex. Kdyz bych vedel jak, vzal bych to nazpet a sypal si popel na hlavu.

Mohu videt ty stiznosti?

0 0
možnosti

Naďa

20. 11. 2007 21:23
Re: Poruseni kodexu (Sorry!) Vo co gou?

Stačí se trochu po blogu porozhlédnout a našel byste ho. Navíc, když jste vypisoval formulář se žádostí o blog, musel jste odsouhlasit jeho přečtení. Že byste přece jen onu žádost nevypisoval vy? Hm..

0 0
možnosti

Milan Rezabek Neanonymni Vyhozen

19. 11. 2007 23:59
PRO INFORMACI

Dostal jsem hodne prime posty od mych ctenaru, kteri by chteli vedet o me ceste a oslavach narozenin Jaromira Hnilicky, 28.10. (75 let a stale hraje!) v Janackove Divadle v Brne. Pro ty, kteri nevi, Jarda hral cely zivot s orch. Gustava Broma. Jelikoz to v iDnes nenajdou, obnovil jsem muj stary blog:  http://www.rezabek.blogspot.com

Clanek dodelam pres svatky.

VIVA LAS VEGAS!R^R^

0 0
možnosti

Podvratak

20. 11. 2007 15:56
Re: PRO INFORMACI

Víte, že tu porušujete kodex blogera? reklama na vlastní blogersky stranky se tu nesmi..

0 0
možnosti

Milan Neanonymni Anonymni

19. 11. 2007 23:31
ICKO, Thank You!

Vidim, ze moje jmeno se dostalo i do okruhu inteligentnich a informovanych lidi a za to zde chci "ickovi" podekovat!Dekuji, dekuji a dekuji!  Jinak kdyz by Nadja mela zajem, tak muze i najit vic o mne na yahoo nebo google. Jsem otevrena kniha. Jeste ale jednou: DEKUJI! (ickovi!)VVV

A fakt Vam to holky slusi!

0 0
možnosti

Milan Neanonymni Anonymni

19. 11. 2007 23:21
Kreten?

Zacinam se tou nezmernou inteligenci dopisujicich dorostenek fakt bavit.

Zeny mi nevadi ale  vidim, ze Nadezda psat druhe dorostence dokaze. Proc mi neodepise? Ja uz 14 dni nespal!

Takze vlastne nejde jen o cenzuru, ale i o "gender" diskriminaci"! To neni proti KODEXU ? Ignorovat? (Ignorace je mi jasna!) Dostavam z Vas mindrak!

ALE FAKT VAM TO HOLKY SLUSI! (This might help.)

                                                                 

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS