Štval mě, tak jsem na něj vytáhla nůž

15. 10. 2009 18:36:19
Milovala jsem ho. Parťák do nepohody, dlouhý léta. Byl chytrý, moudrý, vtipný, a taky provokativní a excentrický, prostě jedním slovem úžasný. Jenže se to všechno pokazilo.
vzala jsem do ruky nuz a ....
vzala jsem do ruky nuz a ....EP

Začalo to před pár měsíci, kdy dostal nového šéfa. Na jednu stranu to chápu - asi to pro něj nebylo lehké. Ale omlouvá ho to snad? To si mě jen tak, z ničeho nic, může přestat všímat? Prostě mu přestalo záležet na tom, co mě zajímá, po čem toužím. Strašně se změnil. Jako by zhloupl, zhrubnul. Přestal se mi líbt.

Ty tam byly zajímavé rozhovory. Jen stále cosi blábolil o zlých Rusech a taky mě neustále otravoval novinkami z příprav cizí (!) svatby. Byl celej zblblej ze skinů a poslední týden nosil hákovej kříž. Naprosto veřejně. Taky sem tam pronesl nějakou šovinistickou poznámku. To sice dělal už dříve, ale teď už toho bylo trochu moc. Říkám si: "Odcamcať pocamcať," když jsem se snad postopadesátý ušklíbla nad jeho komentářema.

Normálně mě urážel. Místo toho, abych ho zajímala já, on se s naprostým klidem nechal oslnit jednou takovou štětkou. Nic proti štětkám, to jako vůbec ne. I štětka může bejt fajn holka, ale proč mi, spolu s ním, musí lézt do postele? To jsme si jako nedomluvili! Mám snad nějakou hrdost, ne?

Možná jsem se s ním měla rozejít v klidu. Prostě ho nechat a najít si jiného. Jenže - vy víte, jaký to je... Letitý pouta nejde přetrhat jen tak.

Dávala jsem mu poslední šanci. Dala jsem mu tolik posledních šancí, že je snad ani nespočítám. A to byla ta chyba. Možná jsem do toho dala trošku moc emocí. Neměla jsem se na něj tak vázat. Já husa mu byla takřka věrná, a to jsem prostě dělat neměla.

A včera mě strašně vytočil. Ani nevím čím přesně, asi nějakou pitomou poznámkou nebo nejapným vtípkem. Pohár mé trpělivosti prostě přetekl.

Křičela jsem jako smyslů zbavená: "Tohle je konec! Kašlu na tebe! Najdu si jinýho, nějakýho, kterej si mě bude vážit, kterej bude mít RESPEKT!"

A vytáhla jsem na něj nůž.

(jak to dopadlo, se můžete podívat tady , ale pozor, je to drastická fotka)

Autor: Eva Pallotto | čtvrtek 15.10.2009 18:36 | karma článku: 21.25 | přečteno: 5654x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Osobní

Tereza Ledecká

IQ tykve ?

Jednou v Básnících se Štěpán Šafránek zeptal pana profesora, "Jak člověk pozná, že je blb?" Pamatujete, co mu na to odpověděl? "Chytrej člověk to nepozná nikdy, a blbci je to jedno!" Tak vám přeju, ať nikdy nedojdete poznání...

28.3.2024 v 14:15 | Karma článku: 10.50 | Přečteno: 152 |

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma článku: 11.43 | Přečteno: 1111 | Diskuse

Vlastík Fürst

Pravopis máš hrozný, ale piš dál!

Jaké máte vzpomínky na svá školní léta? Měli jste také svého oblíbeného učitele - učitelku? Nebo jste dokonce byli platonicky zamilovaní do vaší kantorky - kantora?

27.3.2024 v 14:30 | Karma článku: 22.16 | Přečteno: 460 | Diskuse

Tereza Ledecká

Sněžkolezkyně

My Češi jsme pověstní svými nákupními výpravami do Polska, ale věřte, že na dně Lomniczky nic nekoupíte, a ještě za to draze zaplatíte

20.3.2024 v 23:29 | Karma článku: 10.92 | Přečteno: 295 |

Jiří Kačír

Recenze hry Baldur's Gate 3 a nových pravidel D&D 5E

Baldurs Gate 3 je RPG hra postavená na pravidlech Dungeons & Dragons, konkrétně na jejich nejnovější verzi 5E. Oproti verzím 3.5 a 4.0, které se používaly někdy od roku 2000 až do teď, se ve verzi 5E provedla spousta změn.

17.3.2024 v 13:41 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 68 | Diskuse
Počet článků 151 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 8483
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

více

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...